El passat dissabte 29 d’abril la Banda Simfònica de l’Associació Artístico-Musical d’Oliva va fer tremolar el Centre Polivalent d'Oliva amb un concert que commemorava els seus 125 anys, i que estava emmarcat dins de la Campanya Excel·lent Música de Banda 2023 de la Diputació de València. El Centre Polivalent d'Oliva es va quedar sense cadires, i és que la Banda, juntament amb Maria Bertomeu i Soria ('La Maria'), el Grup de danses Raval i Vila, la Colla Sarabanda i la Muixeranga de La Safor va oferir un esplèndid espectacle musical i visual dirigit per Miguel Ángel Grau.









